جایزه برترین دانشگاه سال ۲۰۲۱ و جایزه شجاعت و دلاوری آموزش در اتحادیه اروپا به دانشگاه علوم پزشکی پچ تعلق گرفت

سال پیش برای حوزه کاری ما و کل جهان بسیار چالش برانگیز بود و در حافظه ما ماندگار خواهد شد. قبلا با تغییرات اقلیمی دست و پنجه نرم می کردیم و اپیدمی کورونا 19 باعث شد تا خانم‌ها و آقایان شاغل در آموزش عالی  تلاش و کوششی بی وقفه برای دایر ماندن موسسه‌ها و حفظ امنیت دانشجویان داشته باشند. جوایز سالیانه انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) نیز از این تلاش‌ها و جانبازی‌ها رونمایی می‌کند. انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) و کمیسیون استعدادیابی، از اعمال جسورانه چهار عضو انجمن تقدیر نموده و جوایزی را به آنها اعطا نمود. این افراد منبع الهامی برای انجمن و راهنمای ادامه مسیر در این شرایط بحرانی هستند

جایزه برتری در فرآیند بین‌المللی‌سازی

این جایزه از آن دسته از موسسات آموزش عالی تجلیل می‌کند که در حوزه دیجیتال، رفاه و آسایش دانشجویان و کارکنان، توسعه مدل‌های همکاری و بین المللی‌سازی پایدار عملکردی خلاقانه داشته‌اند.

برنده امسال عملکردی فراتر از حد انتظار در این زمینه‌ها داشت: دانشگاه پچ مجارستان در زمینه مقابله با اپیدمی دیدگاهی جالب توجه داشت و برنامه‌هایی کوتاه مدت مجازی مانند کارآموزی جهانی مجازی، پروژه آموزش آنلاین بین المللی مشارکتی (COIL)، مدارس تابستانی و زمستانی آنلاین و آموزش راهبردی دانشجویان را ارائه داد. این مدیریت خلاقانه عنایتی خاص به ایجاد یک کارگروه داشت و مثالی بارز از نحوه ایجاد ارزش افزوده با برنامه های اجتماعی هیجان انگیز به رهبری دانش آموزان است.

جایزه بصیرت و رهبری

این جایزه به افراد و موسسه‌های تعلق دارد که دستاوردهایی عالی در ارائه و تدوین استراتژی‌های جدید متفکرانه دارند و همچنین فرصت‌هایی را در زمینه آموزش عالی بین المللی ارائه می‌دهند. مفتخریم به معرفی برنده جایزه بصیرت و رهبری: ویوین استرن.

ویوین دستاوردهایی خاص در حمایت از بین‌المللی‌سازی در چشم‌انداز متغیر آموزشی در دوران بعد از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا داشت. تلاش خستگی‌ناپذیر و بی‌وقفه در مباحثه و محافظت از طرح تورینگ دستاوردی استثنائی برای سایر افراد شاغل در آموزش عالی بین‌المللی انگلستان است.

جایزه همکاری‌های خاص

این جایزه متعلق به آن دسته از اعضا است که وقت گرانبها و تخصص خود را به انجمن و جامعه آموزش عالی بین‌المللی اروپا اختصاص می‌دهند. برنده امسال کیز کونار، پایه‌گذار کمیسیون مسئولان پذیرش و ارزیابان اعتبار (ACE) در انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) است که در ادامه به کمیسیون پذیرش و تشخیص افراد متخصص تبدیل شد، او در کمیسیون برنامه کنفرانس مشغول است و سخنران بسیاری از کنفرانس‌های انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) بود. ایشان از سال 2018 عضو شورای عمومی انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) هستند.

جایزه ریاست

جایزه ریاست از طرف رئیس انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) به فرد یا گروه منتخب و به پاس قدردانی از زحمات بی‌وقفه اعطا می‌شود . امسال، میشائیل استوارت رئیس انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) مسئول تجلیل از کیمو کروتی مدیر گروه راهکارهای آموزش‌های جهانی در دانشگاه علوم کاربردی اسلو فنلاند شد.

کیمو نقشی برجسته در فرآیند دیجیتال سازی انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) داشت و تمایل زیادی به اشتراک‌گذاری دانش و افکار خلاقانه  در انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) داشت. او در سال‌های 2020 و 2021 سخنگوی اجلاس بود و  مدیریت شبکه محتوایی و پخش نوشیدنی قهوه را در رویدادهای بین المللی عهده‌دار بود. او عضوی متعهد در انجمن تخصصی بازاریابی و استخدام انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) است و سایر افراد را برای حضور در رویدادهای انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) ترغیب می‌کند.

تجلیل و تقدیر از این دستاوردهای برتر و کوشش‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه افراد و موسسه‌ها در راستای ارتقای آموزش عالی بین المللی در اروپا و غیره افتخاری برای ما است. کسب جوایز انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) در سال 2021 را به این افراد تبریک گفته و از سایر افرادی که برای نامزدی جوایز وقت گذاشتند، متشکریم. ما بی‌صبرانه مشتاق تجلیل و تقدیر از دستاوردهای آنها در مراسم اختتامیه انجمن آموزش بین المللی عالی اروپا (EAIE) هستیم.

 

در دوران کرونا دانشگاه علوم پزشکی پچ با واکسیناسیون جامع دانشجویان پزشکی و عموم مردم با واکسن های فایزر و مدرنا و حفظ بالاترین سطح آموزش پزشکی در اتحادیه اروپا به عنوان برترین دانشگاه انتخاب شد

ترجمه متن خبر از واحد خبری دفتر خاورمیانه دانشگاه علوم پزشکی پچ

(موسسه علمی پزشکی نوآوران دانش)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× برای ارتباط با ما در واتساپ کلیک کنید